השר אזולאי מבהיר: "הכרה ברפורמים – לא במשמרת שלנו" • האזינו

דוד לזר No Comments on השר אזולאי מבהיר: "הכרה ברפורמים – לא במשמרת שלנו" • האזינו
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הדתות דוד אזולאי מ'ש"ס' התייחס הבוקר (שני) להסדר שהתקבל אמש בישיבת הממשלה שעל פיו 'נשות הכותל' יהיו רשאיות לקיים תפילות ברחבת הכותל במקום שיוסדר להם.

ב'מהדורת הבוקר' עם מרדכי לביא ב'קול חי' אמר אזולאי כי "לצערי, היה זה אתמול יום עצוב וכואב, יום שההחלטה שהתקבלה בו תירשם בהיסטוריה של עם ישראל, יום קשה ופגיעה בקודשי ישראל, ולצערי הרב, ההחלטה התקבלה במשמרת שלי, אולם את הביצוע אני לא רואה במשמרת שלי, בואו לא נקדים את המאוחר, נבדוק את עצמינו".

לדבריו של שר הדתות, "לא כל החלטה שמתקבלת מתבצעת, ברגע שיש החלטה זה לא אומר שהיא תתבצע בפועל, יש הרבה החלטות ממשלה שלא מיושמות בשטח, וגם כאן אני לא רואה איך זה יכנס לביצוע".

האם תפרוש מהקואליציה במידה ותאלץ להכיר בנשות הכותל וברפורמים? "אני לא בעל הבית, אבל מי שהביא אותנו לקואליציה זה מועצת חכמי התורה, נביא את הדברים לפניה והיא תקבל את ההחלטה בעניין".

"אמש הייתה ההחלטה שנצביע נגד, אולי בהמשך יתקבלו החלטות אחרות, הרי אחרי החלטת הממשלה, תצטרך להתבצע חקיקה, זה תהליך ארוך, ואם בהמשך זה יתקדם, נקבל את ההחלטה של מועצת חכמי התורה, אבל מחר בבוקר זה לא הולך להיות".

הוא חידד את הדברים שוב ואמר כי "הרבה החלטות כאלו לא מיושמות, ואני מקווה שזו החלטה שתישאר על הנייר, מי שחושב שנכיר ברפורמים, זה לא יקרה במשמרת שלנו".

אזולאי שב והבהיר, "אני לא מכיר בנשות הכותל וברפורמים, ולא אכיר בהם, ואני אומר זאת ללא רמזים. אבל בשורה התחתונה, עדיין אין להם את מקום התפילה. ואנחנו עדיין לא מכירים בהם".

לסיום אמר שר הדתות כי "חשוב שנזכור, כי הכל מאיתו יתברך, אנחנו שלוחה דרבנן ולא תצא תקלה מתחת ידינו, ואולי מכאן תבוא הישועה שגם הציבור הרחב במדינת ישראל יבין את המלחמה שלנו נגד הרפורמים".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות